استاندار خراسان رضوی: اتاق بازرگانی خاستگاه تصمیم‌سازی اقتصاد استان است پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | روند بازار طلا و سکه کاهشی است؟ پیش‌بینی بورس برای فردا دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | بی‌اعتنایی بازار سهام به اصلاحیه مالیاتی واریز ۸ میلیون تومان حج به حساب چه زائرانی بوده است؟ ریزش قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز | کدام خودرو ۷۰میلیون تومان پایین آمد؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمان واریز مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد | اعلام جزییات واریز سود سهام‌عدالت متوفیان ماجرای خرید و فروش کارتن‌ لوازم خانگی کره‌ای با قیمت‌های میلیونی چیست؟ قیمت شکر افزایش یافت (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) فروش ۴ تن طلا در ۲۵حراج | نیم تن طلا امروز فروخته شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) طرح فروش محصولات سایپا از روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز می‌شود + جزئیات رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد: حدود ۲۰۰ واحد صنفی طلا فروش همچنان پلمب هستند الزامات حضور موثر ایران در آینده بازار و اقتصاد افغانستان خام‌فروشی؛ سهم ایران از صادرات ۹۸ درصدی زعفران به جهان سقف هر کارت آزاد سوخت ۷ هزار لیتر است | سوخت‌گیری با کارت شخصی به ۸۰ درصد رسید حمایت مهم شاخص کل از دست رفت + نمای پایانی بورس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی با سد‌های کشور، در سال آبی ۱۴۰۲ آخرین قیمت مدل‌های آیفون در بازار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران بنزین یورو۵ تولید می‌کند فرماندار مشهد: تکمیل پروژه‌های انتقال آب به مشهد نیازمند تامین اعتبار کشوری است منتظر واریزی بزرگ دولت در خردادماه باشید + جزئیات قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشکلات صنف طلافروشان مشهدی پیگیری شده و رفع پلمب مغازه‌ها آغاز شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۴۰۰ هزار تومانی قیمت سکه تمام | حباب سکه کمتر شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر بازار خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ارشاد مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۳ واحد صنفی موبایل فروشی در مشهد
سرخط خبرها

بلیت پرواز مشهد - تهران را یک میلیون و ۳۱۴هزار تومان نمی‌فروشند

  • کد خبر: ۱۷۹۲۴۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
  • ۱
بلیت پرواز مشهد - تهران را یک میلیون و ۳۱۴هزار تومان نمی‌فروشند
رئیس گشت سیار سازمان تعزیرات خراسان رضوی گفت: نرخ مصوب بلیت مشهد به تهران یک میلیون و ۳۱۴هزار و ۸۰۰تومان است که برخی از دفاتر فروش بلیت هواپیما بالاتر از نرخ مصوب بلیت فروشی می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی اینانلو در حاشیه گشت مشترک بازرسان سازمان تعزیرات و اداره کل صمت خراسان رضوی از دفاتر فروش بلیت هواپیما اظهار کرد: در خصوص وضعیت و نظارت بر بلیت‌های پرواز داخلی امروز گشت مشترک با اداره کل صمت داشته‌ایم که متاسفانه یکی دو شرکت در فروش بلیت مشهد به تهران تخلف داشتند.  

رئیس گشت سیار سازمان تعزیرات خراسان رضوی ادامه داد: نرخ مصوب بلیت پرواز مشهد به تهران یک میلیون و ۳۱۴هزار و ۸۰۰تومان است که در گشت امروز دو دفتر فروش بلیت هواپیما با قیمت‌های یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و یک میلیون و ۸۰۰ فروش داشته‌اند و این دفاتر برای فروش بالاتر از نرخ مصوب خود توجیهی منطقی نداشتند.  

وی به بالا بودن میزان جریمه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: پرونده تخلف این دفاتر تشکیل شد و اگر متخلفان مدارک مستندی ارائه دهند به صورت دقیق‌تر توسط اداره کل صمت موارد بررسی و پرونده تخلف در تعزیزات با قاطعیت رسیدگی خواهد شد. جریمه‌ها معمولا با توجه به مصوبات از جمله پلمب و جریمه سنگین است و توصیه اول ما به ارائه‌دهندگان خدمات و کالا این است که تخلفی نکند.  

اینانلو خاطرنشان کرد: درخصوص کالا‌ها و خدماتی که نرخ مصوب دارد هر فرد یا گروهی چه به عمد و غیر عمد نرخ کالا یا خدمات را افزایش بدهند و گران‌تر بفروشند مقصرند. در مجموع بعد از بررسی مشخص می‌شود در فرآیند گران‌فروشی بیشترین تقصیر با چه بخشی از زنجیره عرضه کالا و خدمات است.  

وی شرکت‌های ایرلاین را به‌صورت کلی ناظر بر قیمت فروش بلیت هواپیما دانست و گفت: ضمن اینکه شرکت‌های واسطه و چارترکننده و فروشنده دفاتر خدمات مسافرتی در گران‌فروشی مقصر هستند، شرکت‌های ایرلاین باید برفروش بلیت خود نظارت کنند و نمی‌توان گفت، چون بلیط گران تهیه شده، گران هم فروخته می‌شود.  

رئیس گشت سیار سازمان تعزیرات خراسان به مستمر بودن گشت‌های مشترک تعزیزات و اداره کل صمت اشاره و تصریح کرد: گشت‌های مداوم از فروردین ماه شروع شده و قبل آن هم بوده و از اوایل خرداد ماه با اعلام شدن قیمت جدید، پرونده‌هایی برای متخلفان در استان و خارج از استان تشکیل شده تا با گران‌فروشی برخورد کنیم و همه ملزم هستند قانون را رعایت کنند و باید گفت وظیفه بازرسی‌ها برخورد با متخلفان است و در بحث بازدارندگی دستگاه‌های دیگری متولی هستند.  

وی ادامه داد: علاوه بر بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی از ایرلاین‌های داخل فرودگاه بازرسی داشته‌ایم که پرونده‌های کلانی برای شرکت‌های متخلف تشکیل شده و فقط هدف ما شرکت‌های خدمات مسافرتی نیستند.  

اینانلو وظیفه هواپیمایی کشور را یادآور شد و اظهار کرد: خود هواپیمایی کشور با ایرلاین‌ها و سایت‌های فروش بلیت متخلف برخورد داشته است و برخی از سایت‌ها مسدود و ایرلاین‌ها هم جریمه شده‌اند، اما ما هم در مشهد و استان برحسب وظیفه و طبق قانون با شرکت‌های ایرلاین و خدمات مسافرتی متخلف برخورد می‌کنیم.  

وی ادامه داد: شاید شرکت در تهران باشد، اما محل تخلف مشهد است ما هم رسیدگی می‌کنیم و اگر نیاز باشد جریمه و برخورد می‌کنیم تا متخلفان مجازات شوند. معمولا پرونده شرکت‌های ایرلاین با توجه به میزان فروش بلیت بالاتر و میزان تخلفات بیشتر و جریمه‌اش سنگین‌تر است و بیشتر از  ۱۰تا ۲۰میلیارد تومان هم در مشهد برای ایرلاین‌ها جریمه داشته‌ایم.

منبع: قدس آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ن
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۴
0
0
از اصفهان چند وقتی است بلیط براب مشهد نمیفروشند چرا؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->